IMG_8779

עבודות בכביש בן גוריון

עיריית אשדוד מודיעה על עבודות בכביש בשדרות בן גוריון: החל מיום ראשון הקרוב (23.3.2025) יחלו עבודות להקמת צומת מרומזר בשד' בן גוריון, אשר יאפשר כניסה ויציאה נוספת לסטאר סנטר בצדו הצפוני

 
להלן הסדרי תנועה זמניים לשלבי הביצוע המתואמים עם המשטרה:

שלב מוקדם (פריסת ההסדר הזמני) מתאריך 23.03.2025 ועד לתאריך 24.03.2025:

הצבת הסדרי תנועה זמניים, לרבות צביעה וסימונים זמניים בכביש. העבודות יתבצעו בלילה, החל מ-22:00 ועד 5:00. בין השעות הנ"ל לא תתאפשר תנועה בשני הכיוונים בשדרות בן גוריון, לרבות הכניסות והיציאות לתחנות הדלק מרחוב זה.

שלב 1, מתאריך 31.03.2025 ועד לתאריך 15.05.2025: 

עבודות שינויים ביציאה ובכניסה של תחנת דלק תפוז , הסדרת יציאה מסטאר סנטר והטמנת תשתיות לרמזור, מצלמות ותאורה.העבודות באתר יתבצעו בין השעות 6:00 ל-19:00. התנועה תתאפשר לשני הכיוונים.

שלב 2, מתאריך 16.05.2025 ועד לתאריך 20.06.2025 :

הקמת איי תנועה בצומת החדשה לרבות עבודות להסדרת תשתיות. העבודות יתבצעו בין השעות 6:00 ל-19:00. התנועה תתאפשר לשני הכיוונים.


שלב 3, מתאריך 21.06.2025 ועד לתאריך 31.07.2025 :

עבודות פיתוח/ריצוף, הצבת רמזורים ועמודי תאורה, ריבוד כבישים. העבודות יתבצעו בין השעות 6:00 ל-19:00. 

שלב 4, מתאריך 1.08.2025 ועד לתאריך 3.08.2025 :

קרצוף וריבוד של הכביש. 

בעירייה מבטיחים, כי הודעה נוספת תשלח שבועיים לפני, כולל פירוט לדרכים חלופיות.

אנחנו משתדלים לתת קרדיט בהתאם. אם במקרה שכחנו, תדעו שאנחנו פועלים בהתאם לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27א. תוכלו לפנות אלינו במייל לקבלת קרדיט:
[email protected]

תגובות לכתבה

יש לשמור על לשון נקיה וללא גידופים נמוכים וקריאות שהן על סף העברייניות (דיבה, קריאה למעשים לא חוקיים אלימים וכו׳) סף ורף הרפש שמגיבים באתר אשדוד היום עברו את הרף הסביר ועתה לאחר פסק זמן אנחנו מודיעים בזאת, שרק תגובות הולמות וללא נאצות וקללות ירודות – יפורסמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *