היום (ראשון), תיערך אזכרה 3 שנים לנפילתה של הלוחמת הדס מלכא, בהגנה על ירושלים. האזכרה תיערך בהשתתפות שרים, חברי וכנסת ומה״מ מפכ״ל המשטרה
הדס מלכא, לוחמת במשמר הגבול, נרצה בירושלים לאחר שהגנה על לבריה ונלחמה עם מחבל אשר דקר אותה למוות. מאז אותו יום שחור, משפחתה של הדס עוסקת בהנצחתה של הצעירה היפהפייה שאפשר ללמוד עליה גם ממבט על התמונות, אפילו מבלי להכיר.
בשיחה של ״אשדוד היום״ עם דוד, אביה של הדס, אמר את הדברים הבאים:
3 שנים לנפילתה של בתנו הדס
3 שנים שאתה חי עם הכאב והחוסר של השלם, שלוש שנים שעם ישראל מחבק את הדס ואותנו , 3 שנים שאני נפגש עם צעירים, צעירות, לוחמים לוחמות, וחלקם אומרים לי שהם ביקשו לעשות שירות משמעותי בעקבות הדס, 3 שנים שאין יום שלא מתקשרים ואין שבוע שלא עושים ערב לזיכרה הדס אהבה את עם ישראל וארץ ישראל ועם ישראל מחזיר לה אהבה.

להלן סדר האזכרה אשר תיערך היום בבית העלמין הצבאי באשדוד:
ערב טוב חברים יקרים!
מצורפת הודעה לאזכרה
של בתנו היקרה לוחמת מגב
הדס מלכא הי"ד
שנפלה בקרב על הגנת ירושלים.
טקס אזכרה בבית העלמין הצבאי באשדוד.
יום א' כ"ב סיוון תש"פ
14/06/2020 שעה 18:00
בהשתתפות
השר לבטחון הפנים
ח"כ אמיר אוחנה,
השר במשרד הביטחון
ח"כ מיכאל ביטון
שרת המשפטים לשעבר
ח"כ איילת שקד ,
מ"מ מפכ"ל משטרת ישראל ניצב מוטי כהן,
מפקד משמר הגבול
ניצב יעקב שבתאי , משפחה, חברים, לוחמים ולוחמות מג"ב.
בברכה ובשורות טובות
דוד מלכא
- בהתאם להנחיות משרד הבריאות.












