השאלה שמעסיקה כל תושב בעיר הנמל, גם אם הוא לא מתכוון ללכת לים באותו היום, היא איזה דגל מתנוסס היום מעל סוכת המציל?
ב״אשדוד היום״ אנו נביא לידיעתכם, מדי יום, את מצב הים ואיזה דגל מתנוסס מעל סוכת המציל ובכך נשיב על השאלה שמעניינת רבים. אולי כך, נוכל להצליח לגרום לכם לסיים את יום העבודה שעה קודם ולרוץ לים. מי יודע.
היום, יום ראשון, 14/6/20, הדגל שמתנוסס מעל סוכת המציל הוא אדום.
דגל אדום אומר שמסוכן, כי הים קצת סוער. הרחצה מותרת אך מוגבלת ומעט מסוכנת.
חשוב להשמע להוראות המצילים בחופים! לא נכנסים לים בלי מציל!














