סינדי פרלמן היא תושבת העיר, בת 25.
סינדי היא חובבת בעלי חיים ידועה ובזמן הפנוי שיש לה, הביעה נכונות להתנדב בכלבייה העירונית החדשה , שנפתחה בעיר רק לאחרונה.
סינדי סיפרה למערכת "אשדוד היום", כי קשה מאוד להשיג את הכלבייה העירונית, כאשר כל מה שהיא מבקשת הוא להתנדב למען בעלי החיים בעיר ובכלל. מוקדם יותר, סיפרה לנו סינדי כך:
"נתחיל בזה, שהכלבייה הזאת מוסתרת לגמרי, אין להם דף פייסבוק, אין להם אתר, לעירייה אין מושג איך לתקשר איתם, עד שמצאתי טלפון לא עונים בו כמעט אף פעם, כשעונים המנהל לא נמצא או לא יודעת לתת לי תשובות… כאילו מי מנהל את הדבר הזה?".
היום בצהריים, הצליחה סינדי להשיג מישהו מהכלבייה וזכתה, לטענתה לשיחה מאוד משפילה, אותה היא מתארת כך:
מתקשרת לכלבייה העירונית
"היי! רציתי לדעת איך אפשר להתנדב אצלכם?"
"תשלחי קורות חיים למייל" *לעיסה של מסטיק מוגזמת ברקע*
*איזה מייל? קורות חיים?
*כן תשלחי רגע אני אחפש את המייל
נשמח לתשובות מעיריית אשדוד אודות טענותיה של סינדי והאם ניתן לגשר על הפער הקיים בין תושבת העיר שרוצה לתרום מזמנה ומעצמה לבין גוף עירוני שאינו זמין או קשוב מספיק.












