צו סגירה משטרתי נוסף ניתן למסעדה באשדוד בשל חשד להעסקת שוהים בלתי חוקיים| הפרטים באשדוד היום
מפקד מחוז דרום, ניצב חיים בובליל, חתם על צו סגירה מנהלי למסעדה באשדוד, לאחר שאותרו במקום שלושה שוהים בלתי חוקיים
במסגרת אכיפה ממוקדת נגד עבירות של שהייה בלתי חוקית, העסקה, הסעה והלנה של שוהים בלתי חוקיים, הגיעו שוטרי התחנה למסעדה בעיר. במהלך הבדיקה אותרו במקום שלושה תושבי השטחים ללא אישורי שהייה בישראל. הם נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.
עם סיום פעולות החקירה הראשוניות פעלו שוטרי הרישוי בתחנת אשדוד ובמרחב לכיש לסגירת העסק. בהמלצת לשכת היועץ המשפטי במחוז חתם מפקד מחוז דרום על צו סגירה מנהלי לעסק למשך 30 ימים.
*העסקת שוהים בלתי חוקיים אינה רק עבירה פלילית, אלא גם עלולה להוות סיכון ממשי לביטחון הציבור. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובאמצעים מגוונים, לרבות הוצאת צווים מנהליים ואכיפה מוגברת נגד בעלי עסקים ואזרחים המסייעים לשוהים בלתי חוקיים.*

קרדיט: דוברות המשטרה.












תגובה אחת
ברית הבולשביקים הקפיטליסטים:
לנדבר, כצנלסון,נכט.
שלישיית גונבי הדעת תוצרת ברה״מ.
שלושה עסקנים פוליטרוקים ריקים וחלולים.
אילו יוצאי ברה״מ ודוברי הרוסית באשדוד, היו משכלים להעמיד בראשם מישהו הגון ישר ואותנטי, היה לאשדוד מזמן ראש עיר ממוצא רוסי.
אבל נבחריהם במשך השנים כולל : גוטרמן ז״ל וגרשון יבלא , הם עסקנים ליגה ז׳! מניפולטורים עלובי נפש.