שני חשודים הצליחו להימלט למרות שהיו אזוקים• שאלות קשות על תפקוד המשטרה ועל כשלים באבטחת השוהים הבלתי חוקיים באתר הבנייה
דוברות המשטרה:
במהלך פעילות מבצעית יזומה של שוטרים ומתנדבים בעיר אשדוד, נערכו סריקות באחד מאתרי הבנייה בעיר. במהלכן אותרו ונעצרו ארבעה שוהים בלתי חוקיים שנאזקו במקום.
בעת שהובלו מארבעת הקומות הגבוהות באתר לצורך המשך בידוק, הצליחו שניים מהחשודים להימלט. כוחות משטרה גדולים שהוקפצו לאזור החלו מיד בביצוע סריקות נרחבות במטרה לאתר ולעצור את השניים שנמלטו.
שלושה שוהים בלתי חוקיים נוספים, שנעצרו במסגרת הפעילות, הועברו להמשך חקירה.
המשטרה מדגישה, כי היא תמשיך בפעילות יזומה ובאכיפת החוק, על מנת לשמור על ביטחון הציבור ולמנוע שהייה בלתי חוקית בתחומי העיר.












תגובה אחת
ולסרי שיבח במועצת העיר את משטרת אשדוד