עומסי תנועה חריגים נרשמו הבוקר ביציאות ובכניסות מהעיר כאשר טרם ברורה הסיבה לכך. נהגים עדכנו את מערכת אשדוד היום, כי נאלצו לעמוד זמן רב בפקקים במטרה לצאת מהעיר (כחצי שעה). שוב העיר אשדוד נצורה כאשר אלפי נהגות ונהגים מבקשים רק להגיע בזמן. למקומות העבודה שלהם שנמצאים מחוץ לאשדוד
נמשיך לעדכן







3 תגובות
זה כל יום ככה פשוט בושה שלא עושים כביש עוקף למשאיות
כפי הנראה הנהלת העיריה לא מודעים למצבשהולך ומחריף הן ביציאה מהעיר והן בכניסה לעיר.שיצאו מהמזגנים בשעות העומס כדי להתרשם מה חובים
תושבי העיר שהם מנהלים.אפילו בצפת הרחוקה מוספים עוד כניסה לעיר.למה אצלנו לא עושים די בנידון.תראו את אשקלון השכנה כול כמה שנים מוספים ומשדרגים את הכניסות.די תתעוררו.
ככה זה כשכולם כאן עסוקים בכיס ובכסאות שלהם ופחות בתושבים ובעיר עצמה, פשוט גועל נפש🤮