IMG_4950

עומסי תנועה חריגים ביציאות מהעיר

עומסי תנועה חריגים נרשמו הבוקר ביציאות ובכניסות מהעיר כאשר טרם ברורה הסיבה לכך. נהגים עדכנו את מערכת אשדוד היום, כי נאלצו לעמוד זמן רב בפקקים במטרה לצאת מהעיר (כחצי שעה). שוב העיר אשדוד נצורה כאשר אלפי נהגות ונהגים מבקשים רק להגיע בזמן. למקומות העבודה שלהם שנמצאים מחוץ לאשדוד

נמשיך לעדכן

אנחנו משתדלים לתת קרדיט בהתאם. אם במקרה שכחנו, תדעו שאנחנו פועלים בהתאם לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27א. תוכלו לפנות אלינו במייל לקבלת קרדיט:
[email protected]

תגובות לכתבה

יש לשמור על לשון נקיה וללא גידופים נמוכים וקריאות שהן על סף העברייניות (דיבה, קריאה למעשים לא חוקיים אלימים וכו׳) סף ורף הרפש שמגיבים באתר אשדוד היום עברו את הרף הסביר ועתה לאחר פסק זמן אנחנו מודיעים בזאת, שרק תגובות הולמות וללא נאצות וקללות ירודות – יפורסמו.

3 תגובות

  1. זה כל יום ככה פשוט בושה שלא עושים כביש עוקף למשאיות

  2. כפי הנראה הנהלת העיריה לא מודעים למצבשהולך ומחריף הן ביציאה מהעיר והן בכניסה לעיר.שיצאו מהמזגנים בשעות העומס כדי להתרשם מה חובים
    תושבי העיר שהם מנהלים.אפילו בצפת הרחוקה מוספים עוד כניסה לעיר.למה אצלנו לא עושים די בנידון.תראו את אשקלון השכנה כול כמה שנים מוספים ומשדרגים את הכניסות.די תתעוררו.

  3. ככה זה כשכולם כאן עסוקים בכיס ובכסאות שלהם ופחות בתושבים ובעיר עצמה, פשוט גועל נפש🤮

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *