עיריית אשדוד ממשיכה בהשקעות בתחום הבטיחות בדרכים עם פרויקט נוסף לשיפור זרימת התנועה ובטיחות התושבים
עיריית אשדוד מודיעה על פתיחת שלב נוסף בפרויקט העירוני רחב-ההיקף לשיפור הבטיחות בדרכים והסדרת צמתים בעייתיים בעיר. בתאריך 3 ביוני 2025 יחלו עבודות להקמת מעגל תנועה חדש בצומת הרחובות ארבע אמהות ומוטה גור, שברובע ט”ו – אזור המאופיין בתנועה ערה, בקרבת בתי מגורים, מוסדות חינוך ושירותים קהילתיים.
מדובר במהלך נוסף במסגרת מדיניות עירונית כוללת שנועדה להפוך את אשדוד לעיר בטוחה יותר עבור הולכי רגל, רוכבי אופניים ונהגים כאחד, תוך מתן מענה לצרכי התחבורה וההתפתחות האורבנית של העיר.
ממשיכים לגלגל את השינוי: מעגלי תנועה חדשים ברחבי העיר
הפרויקט החדש מצטרף לשורה של עבודות בתחום זה שהתבצעו לאחרונה, ביניהן:
- השלמת מעגל התנועה ברחוב הר מצדה ברובע י”א, שכבר נפתח לתנועה וזוכה לתגובות חיוביות מצד התושבים.
- התקדמות משמעותית בעבודות ברחוב תשרי ברובע י”ב, שם מוקם מעגל תנועה נוסף, אשר צפוי להקל על העומס הקיים בצומת המרכזי ולשפר את בטיחות הנהגים והולכי הרגל.
עבודות – אך עם תכנון
בעירייה מציינים, כי העבודות יתבצעו תוך שמירה על זרימת תנועה סבירה ככל האפשר, כולל שילוט הכוונה והסדרי תנועה חלופיים לפי הצורך. התושבים מתבקשים להיערך לשינויים זמניים במעבר בצומת ולעקוב אחר עדכונים שיפורסמו באשדוד היום ואתר העירייה.
להלן הסדרי תנועה זמניים לשלבי הביצוע המתואמים עם המשטרה:
שלב 1 –
עבודות בצד המערבי של הדרך, ברחובות מרדכי גור וארבע אימהות. התנועה תתאפשר אך עם שיבושים נקודתיים. משך ביצוע מוערך: כחודשיים (עד 30.07.2025).

שלב 2 –
עבודות בצד המזרחי של הדרך ובאי תנועה ברחובות מרדכי גור וארבע אימהות. התנועה תתאפשר אך עם שיבושים נקודתיים. משך ביצוע מוערך: כשלושה שבועות (עד 21.08.2025).

שלב 3 –
עבודות בכלל הצומת, ברחובות מרדכי גור וארבע אימהות. התנועה תתאפשר אך עם שיבושים נקודתיים. משך ביצוע מוערך: כשלושה שבועות עד (11.9.2025).

שלב 4 –
עבודות קרצוף רבוד שבמהלכן לא תתאפשר תנועה. משך ביצוע מוערך: 48 שעות











