ראש עיריית ירושלים משה לאון, קיבל תואר אח כבוד במסדר הבונים החופשיים• לאון אף בירך בטקס קידושי הנשיא הגדול של הלשכה האח אילן שגב | אשדוד היום
הגעתו של לאון, חובש כיפה, לטקס של הבונים החופשיים מעלה שאלות ותהיות, נוכח העובדה לפיה בכירי המסדר מברכים בברכה אחת פסח ופסחא וידוע, שהארגון כולל את שלוש הדתות המרכזיות.

להלן דברי הלשכה הגדולה של הבונים החופשיים בארץ:
בתאריך 11.3.2025 התקיים טקס קידושי נשיא גדול של הלשכה הגדולה למדינת ישראל האח אילן שגב ומינוי נושאי משרה בלשכה הגדולה.
הטקס התקיים במלון Vert בירושלים בנוכחות מאות אחים מהארץ ומשלחות מרחבי העולם.
את מעמד הטקס כיבד ראש עיריית ירושלים, מר משה ליאון אשר בירך את הנשיא הגדול ואת מסדר הבונים החופשים על פעולתם החשובה ועשייתם הברוכה לאורך הדורות. במעמד הטקס, הוענק למר משה ליאון תואר אח כבוד במסדר הבונים החופשים.

קרדיט צילום: האח דניאל לנצוז (בהתאם לסעיף 27א לחוק ז״י)


















ב25/2/2025, שיתפו בלשכה הגדולה פוסט הקשור גם לעיריית אשדוד ולראש העיר יחיאל לסרי:













23 תגובות
יימח שמם!
מה איכססס זה ארגון של פדופילים גועל נפש!!!
ימח שמו וימח שמם! עובדי אלילים!
בונים חופשיים ארורים .
הם בני בלייעל שמשתלטים על המדינה.
הם הדייפ סטייט !!!
כל ראדי המדימה היו בונים חופשיים ,לכם הגענו לפי פחת !@@
עובדי אלילים פדופילים
יימח שמם וקיומם בעזרת השם במהרה בימנו
כן יהי רצון
ונאמר אמן
השם ישמור ויציל אותנו מסדר עולמי חדש, דילול אוכלוסין וסוף האנושות
בישביל להתקדם אתה צריך למכור את נשמתך לכת של מכשפים מי היה מאמין הנשיא הרצוג בונה חופשי משה ליאון בונה חופשי הרב לאו בונה חופשי ערב רב בתחפושת לא יאומן
ימח שמם ויאבד זכרם ששם רשעים ירקב. ממתי יהודי משתתף בטקסי עבודה זרה?. קומץ אנשים שחוץ מלעשות בלאגן ולכו תדעו עוד מה ה ירחם
מהההההההה??????????
הזיה אחת גדולה… השם ישמור😯😯😯😱😱
אסור לבחור בלאון הבוגד עוכר ישראל.
את העונש יקבל בעולם הבא.
תוריד את הכיפה!!
שם רשעים ירקב
כול השמאל הקיצוני גם בבונים חופשים
עוד אחד שיש לו זמן לשחק משחקים
אין נשים בארגון הזה ? בתמונות רואים רק גברים. האם יש בונות חופשיות?
הומואים עם סינרים של ג׳ימייל , בעזרת השם בורא עולם ייקח אתכם , אתם תשלמו אמן
בושה!
יש לו כיפה בשביל קואליציה!
רק הבונים מעריכים את כל החפירות והבניה בירושלים שהורבת את חיי התושבים!!!
ליאון רוצה לסיים 100 פרויקטים לפני שהוא הולך.
מה איכפת לו שהתושבים מתענגים עם כל הפרויקטים והפעילויות
אני כל כך שמח לקרוא את התגובות שלכם.ולדעת שאני לא לבד בדיעה נגדם….
ואני מברך את אשדוד היום ואת כותבת הידיעה,והמקומון ,על עבודה משובחת ,ובאמת עיתונות ותחקיר לתפארת.בואו לערוץ שלי בטלגרם יש גילויים נוספים וחשובים עליהם….תכתבו :
תאוריות קשר ובכלל
תמי אברהמי – תודה! תודה על האומץ, על היושרה ישר כח גדול!!!
חולראות
לאחרונה נודע לנו כי ראש עיריית ירושליים, משה ליאון קיבל תואר אח כבוד במסדר הבונים החופשיים
אגודה זו הינה אגודה סודית עם היררכיה ברורה, ממודרת. הקהל הרחב, וגם חברי האגודה מהדרגות הנמוכות בעצמם לא יודעים הכל על הנעשה בדרגות מעליהם. אגודה סודית לכל דבר ועניין.
קראו מה אמר הנשיא המנוח ג'והן פיצ'ארלד קנדי על "סודיות ואגודות סודיות" במעמד נאום שנשא בפני עורכי עיתונים חשובים בארצות הברית בכנס שנערך בתאריך 27 באפריל 1961 במלון אסטוריה.
קטע עיקרי מנאום הנשיא קנדי עם תרגום לעברית:
https://youtu.be/h_zYiNwGvk0?si=0U5l0l4iHnN0haPV
…..
"The very word "secrecy" is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and to secret proceedings. We decided long ago that the dangers of excessive and unwarranted concealment of pertinent facts far outweighed the dangers which are cited to justify it. Even today, there is little value in opposing the threat of a closed society by imitating its arbitrary restrictions. Even today, there is little value in insuring the survival of our nation if our traditions do not survive with it. And there is very grave danger that an announced need for increased security will be seized upon by those anxious to expand its meaning to the very limits of official censorship and concealment. That I do not intend to permit to the extent that it is in my control. And no official of my Administration, whether his rank is high or low, civilian or military, should interpret my words here tonight as an excuse to censor the news, to stifle dissent, to cover up our mistakes or to withhold from the press and the public the facts they deserve to know…."
https://www.jfklibrary.org/…/american-newspaper…
מזעזע!! הבבונים החופשיים=ניאונאצים שונאי אדם, סוגדים לאל לוציפר, מקריבים לו קורבנות תינוקות וברוב המקרים את ילדיהם, או בשחיטה או שהופכים ומשנים להם את המין רחמנא לצלן.
אי אפשר לעזוב אותם לעולם ואם כן, רוצחים אותו.
אמאלה אמאלה אמאלה
"לוציפר" = היחיד = הזכר הקדום
האם ייתכן שהנשים כולן כולל כולן ללא יוצא מן הכלל אך ורק טוב צרוף מלידתן קודש קודשים ואינן צריכות שום תיקון אלא רק הזכרים ? אבל למעשה/תכלס זו ממש ממש ממש היהדות !!!! אתם יכולים להתכחש אך זו האמת הישרה ! יהודי אתאיסט אפילו למה הוא יהודי גאה וחווה עצמו יהודי ? פשוט !!! אימו יהודייה כי הלאום הוא היהודיות – גנטית יהודייה אתאיסטית אחות לחרדיה וזה הקשר היחיד תכלס/בפשטות בין יהודים אין עוד 1
הן האלוהים של היהודים – כי הן בלבד המחנכות אם רק אובייקטיביים זה פשוט ! הן לטוב אין לרע ושניהם אמת = שזה חשוב מאוד לאנושות ומאוד אנוכי כקבוצה שתרוויח הכל לעצמה מהחנפנות אליהן במקביל – מה שמחזיק
הבונים אשמים בכל הרע שבעולם הם אחראים לפיגועים למלחמות ועוד !!!