פסקאדו קרדיט יחצ

הסועדים לא נהנו ב״פסקאדו״; כך השף הגיב

זוג סועדים הגיעו למסעדת ״פסקאדו״ באשדוד והארוחה שהזמינו לא היתה לטעמם| זו היתה התגובה של השף יחי זינו

מסעדת פסקאדו באשדוד רכשה לעצמה שם מצוין של אחת המסעדות הטובות בארץ. זמן ההמתנה לשולחן מוזמן במסעדה יכול להמשך שבועות ארוכים ואנשים רבים מגיעים אליהם גם מחוץ לעיר.

זוג סועדים כתבו לשף יחי זינו באופן פרטי את חוות דעתם על המסעדה:

״הזמנו מנות ראשונות, כל מה שהגיע היה מלוח ברמה לא אכילה. כשהערנו ממש בעדינות למלצרית היא אמרה לנו שזה הקטע של המסעדה. יצאנו באמת מבואסים, שילמנו 770 ש״ח לזוג על ראשונות מלוחות ברמה הזויה פשוט לקחת מלח ולאכול זאת היתה ההרגשה״.

הביקורת, כאמור, נשלחה לשף יחי זינו באופן פרטי אך הוא לא היסס ושיתף אותה בפומבי וכתב:

״זאת חלק מהמציאות שלנו וחשוב לי להציג גם אותה לפעמים. יש מלא פרגון ומחמאות אבל יש גם לא מעט נפילות ולא מעט אכזבות של לקוחות. אנחנו עושים הכל כדי שיהיו כמה שפחות כי לשם כך מסעדות נפתחות. אני לא מכיר מסעדן שפותח מסעדה כדי לאכזב אנשים. עושים הכל כדי לגרום לאנשים לחייך ולמצוא אי של שקט בחיים מדי פעם אבל זאת המציאות. על בסיס יום יומי. חשוב לי שתדעו שכל צוות המסעדה מסור במאה אחוז למטרה הזו ועושה הכל כדי שהמקרים האלו לא יחזרו על עצמם. סליחה ממי שאכזבנו. תגידו לנו, זה בונה אותנו. תודה״.

קרדיט צילום תמונה ראשית: יח״צ

אנחנו משתדלים לתת קרדיט בהתאם. אם במקרה שכחנו, תדעו שאנחנו פועלים בהתאם לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27א. תוכלו לפנות אלינו במייל לקבלת קרדיט:
[email protected]

תגובות לכתבה

יש לשמור על לשון נקיה וללא גידופים נמוכים וקריאות שהן על סף העברייניות (דיבה, קריאה למעשים לא חוקיים אלימים וכו׳) סף ורף הרפש שמגיבים באתר אשדוד היום עברו את הרף הסביר ועתה לאחר פסק זמן אנחנו מודיעים בזאת, שרק תגובות הולמות וללא נאצות וקללות ירודות – יפורסמו.

2 תגובות

  1. כל הכבוד יחי,אתה מוכיח שאתה אדם הגון וישר,בלי הרבה אגו,זה קורה באמת לפעמים שיש נפילות,המלצרית הייתה צריכה לבדוק אם אכן זה כך,ואז לפצות ברוח טובה את הזוג. לקח להבא.תגובתך ממש נכונה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *