IMG_7789

5 טיפים לדפי נחיתה מומלצים וממירים

הפרסום שלכם נהדר! אולי זו מודעת פייסבוק, או מודעה בגוגל שהצליחה לתפוס את עיני הלקוח. אבל מה הלאה? כדי להצליח להוביל את הלקוח לשלב הבא לא מספיק לנתב אותו לדף הבית. תצטרכו דף נחיתה להסביר לו עוד קצת על השירות שלכם, על היכולות שלכם, אולי עוד רגע אחד ליצור אמון ולגרום לו ל"נחיתה רכה" לפני שהוא מוציא את האשראי והופך להיות לקוח שלכם.

לא רק בפן השיווקי-פסיכולוגי זה נכון, אלא גם מהפן האנליטי. דף נחיתה יועיל לכם במדידת הנתונים של הקמפיין, יאפשר לכם לקבל נתונים בהירים יותר ולעשות אופטימיזציה לקמפיין ובכך לקבל החזר טוב יותר לכסף שלכם. עיצוב דפי נחיתה ממירים, כאלה שגורמים ללקוח להמשיך הלאה לשלב הבא, להשאיר פרטים ולרכוש את המוצר שלכם זו משימה חשובה מאוד, עם מערכות מרקטינג אוטומיישן כמו של אקטיב טרייל תעשו זאת בקלות. קבלו 5 טיפים לבניית דפי נחיתה שיעשו את ההבדל בין לקוח מדפדף ללקוח רוכש.

  1. מה אתם רוצים מהלקוח? כוונו למטרה!

אנחנו נתקלים המון פעמים בדפי נחיתה לא ברורים, הם מעבירים מסר גנרי וההנעה לפעולה קלוקלת. חשוב שתחדדו את המסרים שלכם ותסבירו ללקוח מה אתם מצפים ממנו לעשות. הצעתם מבצע ואתם רוצים שירשם? מעולה. זה צריך להיות הטופ סטורי שלכם, הסיפור המרכזי וסביב זה דף הנחיתה יבנה.

הלקוח עובר לדף נחיתה ומרפרף והוא מחכה לקריאות לפעולה מהצד שלכם, העין שלו תחפש מילים כמו "הרשמו", "לחצו", "כתבו לנו". דף שההנעה לפעולה בו לא תהיה מספיק בהירה כנראה הוא דף מבוזבז. אתם לא רוצים ליצור מצב שבו הצלחתם כבר לתפוס את תשומת לב הלקוח, לגרום לו לרפרף בדף הנחיתה שלכם ולפספס את המטרה! תהיו ענייניים, ממוקדים, תבינו מה אתם רוצים מהלקוח ותביאו את זה לידי ביטוי בדף הנחיתה שלכם.

  1. אתם חייבים להישאר בהקשר

מה קשור? הכל קשור! הלקוח ראה קמפיין שדיבר על נושא מסוים, הוא מצפה לפגוש את אותו הנושא גם באינטראקציה הבאה. לצורך העניין אם הוא הגיע אליכם כי פרסמתם מודעה על אוכל לעכברים והדף נחיתה מדבר על אוכל לחתולים, כנראה שהוא מיד יסגור את הדף נחיתה ולא יבצע שום פעולה.
טוב, זו דוגמא מעט קיצונית, אבל גם אם דיברתם על תת נושא ספציפי בקמפיין ובדף נחיתה דיברתם רק על הברנד שלכם אתם מפספסים את הנקודה.

צרו המשכיות בעזרת דף הנחיתה, ישירות מהקמפיין, תפרטו, תפתחו, תספרו עוד על מה שעבד לכם בקמפיין ותראו איך הלידים מגיעים בכמויות גדולות.

  1. עיצוב דף נחיתה מתחיל בחווית משתמש טובה

הלקוחות העתידיים שלכם צריכים להרגיש שיש להם פה עסק עם חברה טובה, מקצועית ואמינה. איך תעשו את זה? תשמרו על תבניות נעימות, צרו המשכיות עם הקו המיתוגי שלכם ותהיו מקצועיים- ללא שגיאות כתיב, מבנה כותרות נכון, פונט נעים, בחירת צבעים נעימים ולא לשכוח לוגו שיזכיר מי אתם לכל אורך דף הנחיתה.

חייבת להיות זרימה כללית שמתחילה במוצר או השירות שאתם מציעים, אחר-כך מי אתם ולאחר מכן החידוש שאתם מציעים למי שירשם או ירכוש ממש עכשיו.

  1. קצר ולעניין

ב-2024 לאף אחד אין זמן! כולם רצים ממקום למקום שוקלים איפה הם ישקיעו את פיסת הזמן שיש להם בכל דקה נתונה. מה זה אומר לגבי בניית דפי נחיתה? אתם לא יכולים להאריך בסיפורים. תהיו קצרים, מדובר בדף נחיתה ולא באתר שלם, ברגע שתצמדו לטיפים הקודמים תוכלו להישאר בהקשר ולהיות ממוקדים בדיוק בהצעת הערך הנכונה.

  1. ויזואליות היא שם המשחק

גם העניין הויזואלי הוא תוצר של העידן החדש, אם לא תהיה תמונה מושכת, קריאייטיב שונה מהמתחרים, רעיון שישבור את הבנאליות הקבועה של דפי הנחיתה כנראה שלא תצליחו לתפוס את הלקוח.

צאו מהקופסא, נסו מצד אחד להיות ברורים אבל מצד שני להביא את הטוויסט המקורי שלכם, עם הצעת ערך אמיתית שעוברת בצורה ישירה ללקוח.
עיצוב דפי נחיתה ממירים זו משימה אפשרית, במיוחד כשעושים זאת ממערכת מסודרת לבניית דפי נחיתה. יש יתרון בבית אחד לדפי נחיתה, אוטומציות ודיוורים, הכל יכול להתחבר ביחד בצורה מופלאה למסע לקוח שבסופו הלקוח גם רוכש וגם מרגיש מרוצה.

תגובות לכתבה

יש לשמור על לשון נקיה וללא גידופים נמוכים וקריאות שהן על סף העברייניות (דיבה, קריאה למעשים לא חוקיים אלימים וכו׳) סף ורף הרפש שמגיבים באתר אשדוד היום עברו את הרף הסביר ועתה לאחר פסק זמן אנחנו מודיעים בזאת, שרק תגובות הולמות וללא נאצות וקללות ירודות – יפורסמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *