ראש העיר יחיאל לסרי מתייחס לאסון עקב נפילת הרקטה במג׳דל שמס: ״בלתי נסבל ומזעזע״
11 הרוגים באסון נפילת הרקה במג׳דל שמס. חלק מהנפגעים הם ילדים שרק רצו לשחק כדורגל במגרש.
להלן דבריו של ראש העיר הערב, מוצ״ש:
צער גדול הכה את כל קהילת אשדוד וליבנו עם משפחות נפגעי האסון הנורא במג'דל שמס, שאיבדו את ילדיהם היקרים מכל. לראות ילדים חפים מפשע, שכל רצונם היה לשחק בכדורגל, נרצחים ונפגעים באכזריות כזו – זה בלתי נסבל ומזעזע.
קהילת מג'דל שמס היקרה, וכל בני העדה הדרוזית, אחינו ואחיותינו, אנו באשדוד מרגישים את כאבכם, מחזקים ומחבקים אתכם. בשם כולנו, אני מבקש לאחל רפואה שלמה ומהירה לפצועים. בתפילה ותקווה שנמצא יחד את הכוח, עם צה"ל וכוחות הביטחון, להתאחד ולפעול להסרת האיום מעל תושבי הצפון.












