לאחר שעתיים של עבודה הצליחו עובדי מחלקת ים של חברת נמלי ישראל, לחלץ צב ים במצוקה בבריכת הנמל בין רציף 1 לרציף 3 ובסיוע חברת דאנקור ורשות הטבע והגנים | צפו ברגע החילוץ 📽️
תראו בתמונות מה היה תקוע לצב הים בתוך הפה. לצב שלום הוא בדרכו לביה"ח לצבי ים במכמורת.
צילום: חגי איבגי










