עיריית אשדוד מפרסמת הבהרה מטעמה: ״אין הנחיה קונקרטית על הצטיידות או רכש״
הודעת כזב שפורסמה במקומות מסוימים, הובילה את דוברות עיריית אשדוד לפרסם הבהרה מטעמה למען הרגעת הציבור.
הבהרה לתקשורת:
היום התפרסמה הודעה "מטעם עיריית אשדוד", על מצב החירום בארץ. הרינו להבהיר כי מדובר בהודעת כזב (פייק ניוז). יחד עם זאת יובהר כי עיריית אשדוד מקיימת היערכות שוטפת לאירועי חירום במגוון תרחישים. כל מערכות העירייה, בניהולו הישיר של ראש העיר, מתארגנות בהתאם להנחיות המגיעות מגורמים מוסמכים בלבד.
בשלב זה אין כל הנחיה קונקרטית על הצטיידות או רכש. כשתהיה הנחיה, היא תופץ לציבור באמצעים הרשמיים בצורה מסודרת.
שבת שלום ושקטה












תגובה אחת
וואו סוף סוף סימן חיים מדוברות העירייה.
יש סימני דופק!
התעוררו מהשנ״צ
בשעה טובה הדוברות מגלה סימני חיים