בשעה זו מתקיימת הפגנת מחאה של הורים לילדים, הדורשים מראש העיר: ״החזר את מערכת החינוך לשגרה מלאה״
בשעה זו התכנסה קבוצת הורים להביע את מחאתם על ההחלטה של ראש העיר להשאיר את התלמידים ללמוד בקפסולות. ההחלטה הזו לא מאפשרת לילדים ולהורים לחזור לשגרה ומאלצת את ההורים להפסיד לא מעט ימי עבודה.
ההחלטה של ראש העיר בנושא זה הינה בניגוד לעמדת פיקוד העורף, לפיה השגרה אמורה לחזור במלואה כבר מזמן.
נציין שבערים אחרות דוגמת אשקלון ויבנה, שגרת החינוך חזרה.
סגן ראש העיר אלי נכט, הגיע לתמוך בהורים ואמר: ״הגעתי היום לעצרת הזדהות עם עשרות הורים, במטרה להחזיר את הילדים לשגרה חינוכית.
הנזק הפסיכולוגי, החברתי והכלכלי שעשוי להיגרם היום לילדים וההורים, הרבה יותר מוחשי ובעייתי מאשר הסיכוי לפגיעה ישירה במוסד חינוכי, כעת כשמטחי הטילים נדירים יותר והבתי ספר מקבלים עוד ועוד ממדי מדי יום״.





















3 תגובות
דוקטור לסרי רגיל כנראה לקפסולות רפואיות.
אחרת אין הסבר להחלטות- נכון יותר אי החלטות שלו,
לגבי פתיחת בתי הספר- כרגיל.
את הדוקטור לא מעניינים תושבי העיר וצרכיהם.
את הדוקטור המנותק מהעיר לא מעניינים גם התלמידים.
ולכן, נראה לו בבחירות הקרובות את הדלת לקפסולות של עצמו.
לסרי עדיין בממד ולא יודע איך לצאת..
ראש עיר מביש
החינוך לא חשוב לו
ראש קטן
לא מקבל שום החלטה
בושה
הגיע הזמן מזמן להחזיר את כל העיר לשגרת חיים מלאה המלחמה הזו שיבשה את כולם איך אפשר להתנהל כך ?