ההזנחה בנושא המיגון במשך 15 השנים בהן אשדוד מטווחת, עלולה לעלות לראש העיר בכיסא שלו בבחירות הקרובות• תלמידי העיר אשדוד עדיין לומדים בקפסולות, ההורים מפסידים ימי עבודה רבים ופתרונות ממשיים-אין
90 יום מאז תחילת המלחמה ובאשדוד, התלמידים עדיין לומדים בקפסולות, כלומר מגיעים פעמיים-שלוש בשבוע לבית הספר בלבד. ביתר הזמן, נדרשים התלמידים להכנס לשיעורים מהבית באמצעות הזום. ההורים זועקים, חלקם כבר עייפו מלזעוק ובעיקר לא מבינים מדוע השכרה חזרה כמעט בכל המדינה למעט באשדוד? למי יש אינטרס שתלמידי העיר יישארו בבית במקום בבתי הספר ובגני הילדים?
גם הערב, בהערכת המצב, ראש העיר החליט להותיר עדיין את התלמידים בבית במקום במוסדות החינוך.
העדכונים וההחלטות שהתקבלו היום בהערכת מצב, בראשות ראש העיר, הנם כדלקמן-
- ביטחון
- הלחימה ברצועת עזה ממשיכה. עדין יש יכולת לירי רקטי שראינו בחילוף השנה האזרחית והיום באשקלון. בצפון ישנה העלאת כוננות והמתיחות גוברת. האיום הרקטי לאשדוד גם מהצפון קיים. ישנה העלאת כוננות גם מחשש לפיגועים.
ראש העיר הנחה להגביר נוכחות כיתת כוננות באזורי בילוי ומוסדות חינוך.
2.חינוך
ממשיכים במדיניות ההתגוננות והצבת ממדים כ – 30 ממדים בבניה בשטח ו-15 נוספים בשבוע הבא.
נקבעו סדרי עדיפויות- חינוך מיוחד, גני ילדים ללא מיגון ואחכ בהתאם למידת המיגון במטרה לעבות את מספר ימי הלמידה. שני שליש מתלמידי כיתה ה'-ו' כבר לומדים 3 ימים והיתר נלקחים בחשבון במסגרת הממדים.
3.חוסן
בהמשך להגדרת אשדוד כעיר קולטת מפונים, התקיים דיון רחב. הצרכים מופו. החברה לתיירות מונתה לריכוז מענה וקשר עם המפונים. אנחנו מקבלים בברכה את המפונים שהשתלבו גם במערכת החינוך בעיר.
ככל שיש משפחות מארחות מפונים, אנא ידעו אותם שפתחנו מוקד קליטה במלון לאונרדו ושהם מוזמנים ליצור קשר.
תמונה: Pixabay












2 תגובות
כותרת מעולה המתארת את המצב לאשורו.
והמסקנה המתבקשת :
אם 15 שנים לסרי לא פעל ולמעשה נכשל טוטלית בתחום מיגון מבני חינוך בעיר, אין לאפשר לו להמשיך
במחדל הרשום אך ורק על שמו!
לסרי- לך לך לך ! הוא לא ילך מרצונו כי נדבק לכסא .
על כן נראה לו את הדרך הביתה בבחירות הקרובות.
בטחון ילדינו לא יופקד בידי ראש עיר כושל וחסר אחריות.
( אם לא מפרסמים אז אין תגובות)
אין מה לצפות מלסרי. הבנאדם תקוע בעבר, מנותק מהמציאות המשתנה ואטום למתרחש בעיר.
לסרי עושה שנ״צ בכל שעות היום.
זמנו עבר!
בבחירות יוחלף ונזכה בראש עיר בן אדם ולא רובוט חסר רגשות.