בשעה האחרונה: מטח של 9 רקטות נורו לכיוון אשדוד, רסיס רקטה נפל בסופרמרקט. אין נפגעים
להלן דבריו של ראש העיר בנושא:
תושבי אשדוד,
במטח האחרון על אשדוד בשעה האחרונה, נורו 9 טילים שרובם יורטו והשאר נפלו בשטחים פתוחים (וחלקם בגזרת רצועת החוף).
רסיס גדול חדר תקרה של סופר ונפל באולם הקניות, ברוך השם ללא נפגעים.
התובנות שלנו מהאירוע:
א-האיום הרקטי על אשדוד עדיין משמעותי מאוד. למרות שמאז ה-5/12 (שבוע ימים) לא נשמעה אזעקה בעיר.
לכן, עם כל המגמה החיובית של שגרה ברוכה ברחבי העיר, יש לשמור על הזמן על עירנות ודריכות, ולהשתדל לשהות בקרבת מרחב מוגן.
ב-הסכנה מרסיסי יירוט הופכת לשכיחה יותר, והקפדה על שהיה במרחב המוגן 10 דקות לפחות מהישמע האזעקה, הינה מצילת חיים, כפי שנוכחנו לדעת היום (שימו לב לגודל הרסיס).
ג-התקהלות גדולה בסמוך לרצועת החוף (בשוק של יום רביעי למשל), הינה מסכנת חיים מאוד. מנפילת טיל של יורט ע״י כיפת ברזל, או חלילה משברי יירוט.
תשמרו על עצמכם ונמשיך לעדכן אתכם.
חג אורים שמח.









