הדלקת נר שישי של חנוכה בלובי של הבניין שבו התגוררה שני אמין ז״ל, נכדתו של עמי כלפון חברינו היקר, שנרצחה במסיבת ״הנובה״ בשבעה באוקטובר, בהשתתפות בני המשפחה, ראש העיר ומכובדים נוספים. הטקס המכובד נערך לעילוי נשמתה של שני ז״ל | אשדוד היום
שני אמין ז״ל, צעירה בת 22, נרצחה בשבעה באוקטובר עת בילתה ביחד עם בן זוגה במסיבת ״הנובה״. איש לא יכול היה לצפות את הקטסטרופה הקשה שהתרחשה במקום שבו ביקשו צעירים, כמו שני ז״ל, לרקוד, לשמוח ולבלות. השבעה באוקטובר יהיה חקוק בלבנו לעד
טקס הדלקת נר שישי של חנוכה נערך בבניין המגורים של שני ז״ל, ברובע י״ב, לעילוי נשמתה. השתתפו בהדלקה: הוריה ומשפחתה של שני אמין ז״ל, עמי כלפון – סבה של שני שקשר ביניהם היה מיוחד במינו. עוד השתתפו: ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, הרב לאופר, דיירי הבניין, אורחים וחברים.
מי ייתן וייכנס לחיינו אור הנרות של חג החנוכה ויגרש מעלינו את החושך.
בלבנו לעד!





















