B51927C8-81C4-4454-90CC-3F2176EC1332

שמעון כצנלסון מברך את תלמידי מקיף ח׳ על ההישג בתחרות הדיבייט: ״הנוער האשדודי הוא הגאווה שלנו״

תלמידי שכבת י׳ במקיף ח׳ העפילו לגמר אליפות העולם ב- World Scholar's Cup (גביע המלומדים העולמי). סגן ראש העיר, שמעון כצנלסון, פגש אותם ואמר: ״הנוער האשדודי הוא הגאווה שלנו״| אשדוד היום

בשבוע שעבר יצאו נדב שיכמן, מארק שליאקובסקי ותאודור קודריצקי, תלמידי י׳ ממקיף ח׳, יחד עם המורה בוריס ספוז'ניק, לקוריאה הדרומית והשתתפו בשלב העולמי של התחרות היוקרתית, שכללה דיבייט, חידון טריוויה ומבחן כתוב.

השלושה, שהיו הנציגים היחידים של מדינת ישראל, התמודדו מול 300 קבוצות מ-30 מדינות, הפגינו ידע רב ובקיאות מרשימה ועלו לשלב הגמר, שיערך באוניברסיטת ייל היוקרתית בארה"ב, בחודש נובמבר הקרוב. נדב, מארק, תיאודור ובוריס, הגיעו להישג מרשים ביותר והביאו הרבה כבוד לעיר.

שמעון כצנלסון, סגן ראש העיר, מסר כך:

״אני מברך את תלמידי מקיף ח' אשדוד – Nadav Shihman, Mark Shlyakovsky וטדי קוריצקי יחד עם המורה שלהם Boris Sapozhnik שהביאו הישג חסר תקדים בתחרות הדיבייט בסיאול, דרום קוריאה.

אחרי שהיו בית הספר היחיד בארץ שהגיע לתחרות היוקרתית בסיאול, הם ניצחו מאות נבחרות מרחבי העולם והגיעו לגמר שיתקיים באוניברסיטת ייל בנובמבר הקרוב. הנוער האשדודי הוא הגאווה שלנו״

אנחנו משתדלים לתת קרדיט בהתאם. אם במקרה שכחנו, תדעו שאנחנו פועלים בהתאם לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27א. תוכלו לפנות אלינו במייל לקבלת קרדיט:
[email protected]

תגובות לכתבה

יש לשמור על לשון נקיה וללא גידופים נמוכים וקריאות שהן על סף העברייניות (דיבה, קריאה למעשים לא חוקיים אלימים וכו׳) סף ורף הרפש שמגיבים באתר אשדוד היום עברו את הרף הסביר ועתה לאחר פסק זמן אנחנו מודיעים בזאת, שרק תגובות הולמות וללא נאצות וקללות ירודות – יפורסמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *