פסטיבל הקינוחים ״קרם דה- לה-קרם״ יתקיים השנה בתאריכים: 21-22/8/2023, בגן אלישבע בין השעות: 18:00-23:00 | אשדוד היום
פסטיבל הקינוחים ״קרם דה-לה קרם״ חוזר לעיר והפעם ייערך בגן אלישבע. בשנה שעברה, נערך הפסטיבל לראשונה ברחבת המשכן, מה שהוביל לפקקים אדירים ואנשים שהגיעו לפסטיבל המבוקש ונאלצו לשוב על עקבותיהם מבלי לטעום ולו פרלין אחד לרפואה. השנה, הפיקו לקחים בחברה לתיירות והפסטיבל ייערך במתכונת אחרת, רחבה ומושקעת הרבה יותר, בגן אלישבע ברובע א׳.
לפסטיבל צפויים להגיע אלפים מהעיר ומחוצה לה. מהרו להגיע ולהינות מערב קסום ומתוק במיוחד!
קרדיט צילום: תיירות אשדוד













