באיגוד ערים מגיבים להחלטת המשרד להגנת הסביבה בעניין זיהום האוויר ומברכים על ההחלטה המציבה את הציבור בראש סדר העדיפויות | חדשות אשדוד היום
תגובת איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה להחלטת המשרד להגנ"ס שלא לאשר הפעלת היחידות המזהמות באשכול למשך 2,500 שעות נוספות:
יו"ר האיגוד דורון שידלוב, "אנו מברכים על החלטת המשרד להגנת הסביבה המציבה את בריאות הציבור ואיכות הסביבה בראש.
האיגוד בשיתוף עיריית אשדוד והמשרד להגנת הסביבה, פועל בימים אלה להכנת תכנית כוללנית – מהירה, לצמצום ואסדרת זיהום האוויר מאזור התעשייה באשדוד.
במקביל נעמוד על כך שארבעת היחידות הישנות באשכול ייסגרו עד סוף 2023.













2 תגובות
לסרי לך כבר נמאסת על תושבי אשדוד .
טעות…לסרי הנוכל גורם לנו לחשוב שהכל בסדר ⁉️
אבל האוויר באשדוד מזוהם והורג אנשים כבר היום הרבה יותר ממה שצריך לפי החוק…
אז לסרי והסמרטוטים שאיתו, אל תנסו לעבוד עלינו ❗