זיהום אוויר ללא פיקסאביי

איגוד ערים מברכים על החלטת המשרד להגנת הסביבה לשמור על איכות האוויר

באיגוד ערים מגיבים להחלטת המשרד להגנת הסביבה בעניין זיהום האוויר ומברכים על ההחלטה המציבה את הציבור בראש סדר העדיפויות | חדשות אשדוד היום

תגובת איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה להחלטת המשרד להגנ"ס שלא לאשר הפעלת היחידות המזהמות באשכול למשך 2,500 שעות נוספות:

יו"ר האיגוד דורון שידלוב, "אנו מברכים על החלטת המשרד להגנת הסביבה המציבה את בריאות הציבור ואיכות הסביבה בראש.

האיגוד בשיתוף עיריית אשדוד והמשרד להגנת הסביבה, פועל בימים אלה להכנת תכנית כוללנית – מהירה, לצמצום ואסדרת זיהום האוויר מאזור התעשייה באשדוד.

במקביל נעמוד על כך שארבעת היחידות הישנות באשכול ייסגרו עד סוף 2023.

אנחנו משתדלים לתת קרדיט בהתאם. אם במקרה שכחנו, תדעו שאנחנו פועלים בהתאם לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27א. תוכלו לפנות אלינו במייל לקבלת קרדיט:
[email protected]

תגובות לכתבה

יש לשמור על לשון נקיה וללא גידופים נמוכים וקריאות שהן על סף העברייניות (דיבה, קריאה למעשים לא חוקיים אלימים וכו׳) סף ורף הרפש שמגיבים באתר אשדוד היום עברו את הרף הסביר ועתה לאחר פסק זמן אנחנו מודיעים בזאת, שרק תגובות הולמות וללא נאצות וקללות ירודות – יפורסמו.

2 תגובות

  1. טעות…לסרי הנוכל גורם לנו לחשוב שהכל בסדר ⁉️
    אבל האוויר באשדוד מזוהם והורג אנשים כבר היום הרבה יותר ממה שצריך לפי החוק…
    אז לסרי והסמרטוטים שאיתו, אל תנסו לעבוד עלינו ❗

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *