הועידה הארצית של איגוד העובדים הסוציאליים נערכה הבוקר במלון לאונרדו בעיר. חיים שייב, יו״ר מרחב אשדוד בהסתדרות: ״מעריכים את פועלכם הן בשגרה והן בחירום״
הועידה הארצית של איגוד העובדים הסוציאליים התארחה היום במלון לאונרדו באשדוד. ראשון המברכים היה חיים שייב, יו״ר מרחב אשדוד בהסתדרות, אשר שיבח את פועלם של העובדות והעובדים הסוציאליים הן בזמן שגרה והן בחירום. ״בתקופת הקורונה ראינו כולנו את העובדים הסוציאליים עומדים בחזית המאבק, במתן סיוע לגמלאים בודדים, בביקורים, בחלוקת מזון וגם בשוטף ביחד עם כל ציבור העובדים במדינת ישראל הם היו חלק חשוב מהמערכה הזו״.









תגובה אחת
חיים שייב החייכן והכושל שדואג רק לעצמו ורק לניפוח ופרסום של עצמו.
הבן אדם לא נמצא במקום עבודתו בכלל…מסתובב בבתי קפה בעיר ובכנסים בשביל פרבום עצמי
הסתדרות במחוז בראשותו הדרדרה מתחת לאפס. חוץ מלצרף חברים חדשים , שזה אומר עוד כסף להסתדרות, הוא לא עושה כלוווום.
תמשיכו להצביע לאינטרסנט הזה