הועידה השנתית למנהלי ועובדי מחלקות הנוער מכל הארץ התארחה השבוע בעיר. ראש העיר: ״ועידה מעניינת, חשובה ומלמדת שתניב עוד עשייה כלל ארצית למען ילדינו, ולמען עתיד החברה הישראלית״
להלן דבריו של ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי בנושא:
״אירחנו השבוע את הועידה השנתית למנהלי ועובדי מחלקות הנוער מכל רחבי הארץ, שהתקיימה במלון ״פלאזה״ אשדוד.
כ-400 עובדים מהשלטון המקומי התקבצו במקום אחד כדי לקבל תובנות, השראה וכלים נוספים שיאפשרו להם להגיע אל הנוער, לדבר בשפתו ולהביא למעורבות גדולה יותר שלו בחיי העיר והקהילה.
לצד כוכבי רשת וטרנדים בחייהם של בני הנוער כיום, נחשפו משתתפי הועידה גם לפרויקטים העירוניים אצלנו באשדוד, שחרטה על דגלה את קידום הנוער בכל תחומי החיים העירוניים. מחינוך ופנאי, דרך רווחה ועד בינוי ותשתיות, מקבלים בני הנוער שלנו התייחסות ייחודית ותקציב ייעודי, שנועד לתת מענה לצורכי הדור הצעיר, דור העתיד.
בוועידה ייצגו אותנו בכבוד גם נציגי הנוער האשדודי הנהדר שלנו- מתנועות הנוער, מד״צים, מרכזי נוער שכונתיים ומועצת הנוער העירונית.
תודות לסגן שרת החינוך, ח״כ מאיר יצחק הלוי שהגיע לכבד בנוכחותו, למשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים יניב קקון, על עשייתו הציבורית החשובה, למזל שאלתיאל ראש תחום הנוער באשדוד על האירוח והתוכן האשדודי, לארגון מנהלי מחלקות הנוער בארץ, למשרד החינוך ולחברה למתנ״סים, על ועידה מעניינת, חשובה ומלמדת שתניב עוד עשייה כלל ארצית למען ילדינו, ולמען עתיד החברה הישראלית.״
צילום: לירון מולדובן














תגובה אחת
קרעתם אותי ועוד מספר מנהלים ורכזים- מצחוק.
אשדוד העיר האחרונה המתאימה לארח אנשי ועובדי נוער.
כל נושא הנוער באשדוד הוא בדיחה עצובה.
איזה פעילות לנוער קיימת באשדוד?
אין. כלום. שום דבר.
קקון הליצן לא מסוגל להתגלח לבד.
שאלתיאל מסלפת במשך שנים רבות, מגלגלת עיניים, מפריחה סיסמאות נבובות