תושב העיר פנה למערכת "אשדוד היום" ושלח תמונות של תחנת הרכבת בעיר ואיתן שאלה – מדוע תחנת הרכבת בעיר סובלת מחוסר טיפוח מינימלי?
לשכת ראש העיר סגורה בדלת ברזל בפני הציבור במלוא מובן המילה. בכניסה ללשכתו של ראש העיר קיים שומר חמוש ואין יום מסודר לקבלת קהל.
אי לכך, פינתנו "פניות לראש העיר" בעיתון הדיגיטלי "אשדוד היום", צוברת תאוצה ומעניקה במה לכל תושב. מוזמנים לפנות בלחיצה כאן.
תחנת הרכבת בעיר נפתחה לתנועה מחדש בשנת 1995.
מאז ועד היום, לא חלו בה שינויים רבים מבחינה חזותית. המעברים לנכים עדיין קשים ולא נגישים במלואם והסביבה גם היום – מוזנחת.
הקרבה לביג פאשן מזמינה יוקרה וטיפוח, אך התמונות מדברות בעד עצמן וטיפוח לא נראה באופק.
פחי אשפה במקום – מלאים.

הכיכר – ללא פיתוח, מוזנחת לחלוטין.

מדרכות בתחנת הרכבת באשדוד – שבורות ולא בטיחותיות.

פסולת מפוזרת בכל פינה בתחנת הרכבת.




השאלות שביקש לקבל עליהן תשובה תושב העיר הן – מדוע בעיר כמו אשדוד, אשר כסף לא חסר בה, קיימת הזנחה גדולה בסביבתו של מקום המעניק שירות לתושבים רבים ולמעשה, משמש שער הכניסה לעיר לכל מי שמגיע אליה גם מחוצה לה.












