1CFB0D79-BA09-4F57-B0F2-6C1CE04D0477

פרויקט מוצלח של חה״כ סופה לנדבר: הנגשת השירות לעולים חדשים באמצעים דיגיטליים

נציגי משרד העליה והקליטה הציגו הבוקר בכנסת את הנגשת השירותים לעולים חדשים ותושבים חוזרים באמצעים דיגיטליים. את הפרויקט הובילה חה״כ סופה לנדבר, כאשר היתה שרת העליה והקליטה

משרד העליה והקליטה הבין מוקדם מאוד, כי קיים צורך משמעותי בהנגשת השרות לעולים באמצעות הדיגיטל. לא עוד תורים משתרכים ואי הבנות, אלא שירות אחיד ומונגש לכל 24/7 באמצעות הדיגיטל. על הפרויקט החשוב ניצחה בגאון חה״כ סופה לנדבר, בהיותה שרת העליה והקליטה בשנים האחרונות.

כך כתבה חה״כ סופה לנדבר על הפרויקט המיוחד בהובלתה:

 

ישיבת עלייה וקליטה בכנסת בנושא "הצגת איזור אישי" באתר של משרד העלייה והקליטה.
אזור אישי דיגיטלי לעולים ולתושבים חוזרים
אני שמחה שהפרוייקט שלי יצא לדרך וישרת את העולים online ובצורה טובה ובטוחה ביותר.
"אזור אישי" –
זה לא רק הנגשת המידע, אלא גם שירותים דיגיטליים שעולה מקבל מיועצי קליטה במטרה לסייע בפתרונות שונים ובעיות קליטה.
שירות זה מאפשר לעולים ולתושבים חוזרים לקבל מידע אישי על מגוון הסיועים והתשלומים שקיבלו או שבאפשרותם לקבל ממשרד העלייה והקליטה. ניתן לבצע דרכו באופן מקוון, מאובטח ופשוט מגוון פעולות כגון: הנפקת אישורים, עדכון מידע אישי, בניית תוכנית תעסוקתית, העברת מסמכים ועוד.
וכל זה למען העולים שמגיעים למדינת ישראל.

תמונות מתוך עמוד הפייסבוק של חה״כ לנדבר:

תגובות לכתבה

יש לשמור על לשון נקיה וללא גידופים נמוכים וקריאות שהן על סף העברייניות (דיבה, קריאה למעשים לא חוקיים אלימים וכו׳) סף ורף הרפש שמגיבים באתר אשדוד היום עברו את הרף הסביר ועתה לאחר פסק זמן אנחנו מודיעים בזאת, שרק תגובות הולמות וללא נאצות וקללות ירודות – יפורסמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *