לוחמי האש פעלו לכיבוי שריפה במקלט בבניין מגורים בעיר אשדוד
לפני זמן קצר, פעלו צוותי כיבוי מתחנת מרחב אשדוד לכיבוי שריפה במקלט של בניין מגורים ברחוב יהודה המכבי בעיר.
בהגעת הצוותים ביצעו סריקה בבניין וזיהו בקומה ה-1 שריפה כאשר המוקד הוא קורקינט חשמלי בתוך המקלט הקומתי, הצוותים החלו מיד בפעולות כיבוי תוך ביצוע סריקות מקיפות לאיתור לכודים ושחרור עשן אשר הצטבר במבנה כתוצאה מהשריפה.
האירוע נגמר ללא נפגעים.
קרדיט צילום: כבאות והצלה לישראל.
*בכל מקרה חירום / שריפה חייגו 102 ללוחמי האש*













