החורף חוזר לביקור קצר

היכונו לשובו של החורף החל ממחר (שני) בערב ועד שלישי בערב, החורף חוזר להלן הודעה מטעם מטה החורף – עיריית אשדוד:חשבנו שהחורף מאחורינו – אז

קרא עוד »