הסטוריז של אשדוד היום

העלה סטורי

הדרמה בנמל מתעצמת – גם סמנכ"ל משאבים הודיע על סיום תפקידו

בהמשך לדיווחים באשדוד היום על התפטרויות של בכירים בנמל אשדוד, למערכת ״אשדוד היום״ נודע, כי גם ירון הדרי, סמנכ"ל משאבים, הודיע על סיום תפקידו

הדרי שנכנס לתפקידו בינואר 2017 היה מי שהוביל את הסכמי ההתייעלות שנחתמו לאחרונה אל מול הוועדים ובחר לסיים את תפקידו בסיומה של תקופה בת 5 שנים בנמל ולאחר שלא הוצע לו כהונה נוספת בתפקיד.

הדרי מצטרף למתפטרים האחרונים עליהם דיווחנו בינהם: איציק כהן- סמנכל תפעול, דני גת- רמ"ח ציוד, ד״ר יהודה היימליך-ממונה פיתוח עסקי ואיכות הסביבה. גם מהנדס הבטיחות הנמלי הוזז לאחרונה מתפקידו והועבר לתפקיד אחר ובמקומו מונה מהנדס בטיחות חדש.

כפי שציינו בדיווח הקודם, בכיר בנמל מסר למערכת "אשדוד היום", כי בכירים רבים בנמל מביעים את מורת רוחם, לכאורה, מהאופן שבו מתנהלים דיוני הדירקטוריון , בהם לא פעם ננזפים הבכירים ע"י חברי הדירקטוריון ולטענתם מוטחות בפניהם האשמות קשות. עוד מציין הבכיר, כי מנכ"ל הנמל יישר קו עם דרישות הדירקטוריון וכי הוא פועל בהתאם לרוח הדירקטוריון.

ירון הדרי, לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש ולוגיסטיקה ברכבת ישראל ובבזק בינלאומי, גבר במכרז על עשרות מועמדים לתפקיד.

בטרם נכנס לתפקידו בנמל לפני 5 שנים, הדרי כיהן ב-6 השנים קודם לכן, כסמנכ"ל משאבי אנוש ולוגיסטיקה ברכבת ישראל. לפני כן, עבד כסמנכ"ל משאבי אנוש ולוגיסטיקה בבזק בינלאומי, וסמנכ"ל תפעול בדומינוס פיצה.

במסגרת תפקידו ברכבת ישראל, לקח הדרי חלק מרכזי בהובלת שינוי התרבות הארגונית והניהולית בחברה  דבר שאפשר את שיפור השירות לציבור הנוסעים והגידול החד בציבור המשתמשים ברכבת. הדרי הינו רס"ן במילואים ובעל תואר שני בניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת תל אביב.

קרדיט תמונה: יח״צ נמל אשדוד

אולי תתעניין ב...

הלב נשבר: הלכה לעולמה שחף אפרת פלד

שחף האהובה על כל מי שזכה להכירה הלכה לעולמה היום והיא רק בת 50 שחף …

11 תגובות

  1. כולם מתפתרים כמו פטריות אחרי גשם

  2. היי חברים בואו ולא נדאג להם.
    לא אתפלא אם נמצא אותם כחלק מהנהחת הנמל החדש.

  3. ירון הדרי לא התפטר אלא סיים את תפקידו בזמן.
    אכן כנראה שלא הוצע לו להמשיך ( לפי חוק חברות מותר להעריך בשנה נוספת בלבד), כי ירון הדרי לא היה סמנכ"ל מזהיר
    והוא התקבל לנמל בפרוטקציה , ע"י בלומנטל.
    אז ככה שנמל לא ממש בוכה על אלו שעד כו התפטרו או סיימו תפקידם…כולם היו מנהלים רדודים ולא מקצועיים, וכולם ניהלו לפי שמועות והטעיות של עובדים בעלי אינטרסיים צרים
    לכן הם לא הצליחו בתפקידם
    מקווה שעוד כמה בכירים ילכו שאין להם מקום ושלא תרמו כלו לנמל

  4. כל הכבוד למנכ"ל ודרקטוריון על ניהול נכון ואיכותי סוף סוף בנמל
    הבכירים ש"התפטרו" הם באו להעביר את הזמן בנמל
    לא יודעים לנהל, לא יודעים לזהות בעיות, לא יודעים לפתור בעיות
    העובדים הם אלו שצריכים לדאוג, לפתור בעיות
    על בטיחות בנמל בכלל אין מה לדבר, הבכירים יושבים במשרדים ממוזגים ולא איכפת להם לחיי אדם.

  5. עכשיו נשאר רק רמ"ח תפעול, שלא עושה כלום ולא מבין כלום מהחיים שלו

  6. תמי אברהמי תפסיקי לייצר דרמות מלאכותיות
    אנשים לא מטומטמים את ממחזרת כתבות משבוע שעבר לשבוע, על מה כל המהומה שאת מייצרת?
    וכדאי מאוד שתבדקי את החומרים שדוחפים לך אינטרסנטים מהוועד, ודי לחכימא ברמיזא.
    אנחנו יודעים בדיוק איזה אינטרסים יש לך בנמל.

  7. כל המנהלים שהודיעו על עזיבתם פרט לאיציק כהן הם מנהלים בינוניים ומטה שבארגון פרטי היו מזמן נבעטים החוצה לאור הביצועים הירודים שלהם.
    איציק כהן הוא מנהל טוב יוצא דופן מכל השאר שקיבם הצעה יפה מהסקטור הפרטי ובחר לסיים את תפקידו וזו זכותו המלאה.
    לגבי הקישקושים בכתבה על היחסים בדירקטוריון מול ההנהלה אז אני רוצה לומר כאחד שמופיע מידי פעם בישיבות הדירקטוריון, שיור הדירקטוריון וחברי הדירקטוריון שואלים שאלות מקצועיות ולפעמים קשות, מה לעשות האחריות להתנהלות תקינה של החברה מוטלת על כתיפהם וישנם מנהלים בינוניים ומטה שלא מספקים את הסחורה, לא אחת הייתי עד לכך שחבריי להנהלה מנסים לעגל פינות ואת זה חברי הדירקטוריון לא יכולים לקבל.

  8. מנהל עבודה תפעול

    קראתי את הכתבה בעיון ואני חייב לומר תמי את מלכת הדרמות.
    לטעמי ישנם עוד מנהלים כושלים שצריכים ללכת הביתה, אני לא מבין איך הדירקטוריון החזיק אותם עד עכשיו.
    לגבי מהנדס הבטיחות עליו כתבת…ובכן תמי אברהמי בעלך לא עדכן אותך שנהרגו עובדים בנמל בתאונות עבודה…אפרופו בטיחות…
    יש לנו גם רמ"ח תפעול שלא הייתי נותן לו לנהל בסטה של אבטיחים בשוק, לא חסר מנהלים כושלים בנמל שממשיכים לעבוד ולייצר כשלונות אך יש גם מנהלים מצוינים שעושים עבודה יפה.

  9. ניהול בהסכם קיבוצי

    ככה זה עד ועדים מתערבים בניהול והעובדים תחת הסכם קיבוצי. הכי קל להאשים הנהלה ככושלת. ידי המנהלים קשורות, אי אפשר לפטר עובדים לא טובים, כל מי שהגיב כאן וכתב רעות על המנהלים אלו אותם עובדים שסרחו ומגיבים בשם הוועד. מדינת ישראל תהיה חכמה אם תשלם קצת כסף ותסגור את כל ההסכמים הקיבוציים הרעים האלו וכולל את הסתדרות העובדים ואבי אדרי, שהאינטרס שלהם לקבל דמי חבר קבועים מכל העובדים במשק ובכך חייבים לסגור דילים עם הנהלה ללא פיטורי עובדים.

  10. תמי המידע שקיבלת ( כנראה מאנשי הועד או מקורביהם) הוא לא מדוייק בלשון המעטה ולא נכון
    האמת היא כזאת :
    1 רמח ציוד דני גת היה כישלון של שנים ואף ניסו פעם לפטר אותו ( נדמה לי בתקופב של שוקי סגיס)
    2. ממונה בטיחות היה עוד יותר כישלון, הוכנס לנמל בפרוטקציה של פוליטיקאים מקומיים, לא עשה כלום שנים..נפצעו ונהרגו לא מעט אנשים…ואחרי שנהרג עובד לאחרונה הוא בחר לרדת למחתרת והתפטר מתפקידו כממונה בטיחות ולהיות סתם פקיד בנמל ( נשאר בנמל על תקן אויר)
    3. סמנכ"ל כוח אדם הדרי מסיים את תפקידו לאחר 5 שנים ( זהו חוזה ומשך תקופה כהונה של כל סמנכ"ל בנמל ואף נדמה לי בכל רשות ממשלתית ( אפילו שהיה סמנכ"ל לא משהו)
    4. איציק כהן היה אכן סמנכ"ל טוב ומוערך והוא התפטר על רקע שמצא מקום עבודה יותר טוב ( אגב גם הוא היה אמור לסיים את תפקידו בעוד כ שנה…גם לאחר שיעברו 5 שנים)
    5. יש עוד כמה בעלי תפקידים בכירים שצריכים ללכת הביתה כי לא עושים כלום, לא תרמו לנמל כלום
    6. ואכן כל הכבוד לדרקטוריון שדורש תשובות ונכנס לעובי הקורה ועובד כפי שמצופה ממנו…ולא בא להעביר את הזמן ולהיות חותמת גומי של טעויות ופשעים של מנהלים כושלים
    7. תמי את כתבת רצינית וטובה להבא תראי ותבדקי מי מזין אותך בידיעות כוזבות ושקריות.

  11. ירון הדרי היה סמנכ"ל פרוטקציונר, שנכנס לנמל בפרוטקציה.
    ירון הדרי היה סמנכ"ל לא מזהיר בלשון המעטה.
    ירון הדרי היה עושה דברם של ועדים ושל הסתדרות כללית אבי אדרי. ירון הדרי נכשל בתפקידו, נקודה
    שיגיד תודה שסיים את תפקידו ב"כבוד"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.