עיריית אשדוד קיבלה ציון 40 בנגישות דיגיטלית לעסקים ודורגה במקום ה-60 ברמת השירות הדיגיטלי

בשנת 2017 פותח מדד דיגילוקאלי של Deloitte, היחיד מסוגו בישראל, הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסק ברשויות מקומיות בישראל. המדד מספק תמונת מראה השוואתית הכוללת כ-6,600 נתונים שנאספו על 254 הרשויות בישראל תחת 3 הקטגוריות הבאות: שירות לתושב, שירות לעסק ונגישות

איסוף האינפורמציה התבסס בעיקרו על בחינת השירותים הדיגיטליים המוצעים באתרי האינטרנט של כלל הרשויות המקומיות בישראל. המדד פותח בסיוע של סטודנטים ממסלול המצטיינים של ביה"ס לממשל מהמרכז הבינתחומי. המדד יעודכן מדי שנה.

רמת הדיגיטליות הכללית של העיר אשדוד נקבעה : נמוכה-בינונית.

ניקוד הפרמטרים נע בין 0 ל-1 כדלקמן:

השירות/המידע זמין באופן מקוון
השירות/המידע אינו זמין באופן מקוון
0.5 השירות/המידע זמין באופן מקוון בצורה חלקית או מוגבלת
0.75 השירות זמין באופן מקוון באתר חיצוני, אך ללא הפניה מאתר הרשות

להלן התוצאות בעבור העיר אשדוד:

ציון נגישות אתר הרשות – 86

ציון שירותים דיגיטליים לעסקים – 40

 

ציון כללי של אשדוד על דיגיטליות: 58; דירוג כללי: 60; רמת דיגיטליות נמוכה-בינונית

 

אולי תתעניין ב...

משרד החינוך פרסם את שמות בתי הספר שהצטיינו בתחום הערכי-חברתי ולימודי

רשימת בתי הספר האפקטיבים ביותר לשנת הלימודים תשע"ט, שעברו את תנאי הסף ונכללו בחישוב לבדיקת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

שינוי גודל גופנים