כנס לקוחות בנמל אשדוד בסימן "חדשנות לשיפור השרשרת התפעולית"

חברת נמל אשדוד ערכה השבוע במרכז המבקרים את כנס הלקוחות השנתי של מחלקת מכולות. הכנס התקיים השנה בסימן "חדשנות לשיפור השרשרת התפעולית".

 

איציק כהן, סמנכ"ל תפעול בחברת נמל אשדוד, סקר את המגמות בשיפור התפוקות, רכישת ציוד נייד ושיפור התכנון היומי והשבועי של האניות תוך מעבר לתכנון דינאמי "מתגלגל" של שבוע קדימה.

יהודה נניקאשוילי, רמ"ח מכולות  בנמל אשדוד, הרצה על השקעות וחדשנות בנמל אשדוד, בניית יישומים של ניהול ובקרה, שימוש בחיזוי ככלי ניהול חדשני בעולם של קצבי תפוקות משתנים, חשיבות ניהול נכון של המשאבים בתכנית השבועית, ראייה משותפת של לקוחות ונמל ומענה לניצולת גבוהה מול הביקושים הגבוהים. עוד סקר נניקאשוילי את כלל הפרויקטים שבוצעו ומתוכננים במחלקה כגון: שדרוגי מנופים, קליטת מנוף חדש לרציף 23, עליה לגובה ושיפור בשטחי אחסנה.

מלי אשכנזי, ע.רמ"ח מכולות בנמל אשדוד, הרצתה על שני פרויקטים חדשניים בתחום חיזוי הוצאת מכולות יבוא מהנמל ומודל סימולציה של מסוף המכולות המאפשר קבלת החלטות בנושאים תפעוליים שונים כגון עליה לגובה ופול גוררים.

רם שובל, רמ"ח שרות לקוחות בחברת נמל אשדוד, הציג את תוצאות משובי הסוכנים לשנת 2018 ועודד את הלקוחות להמשיך ולמלא את המשובים בסיום כל אוניה.

בחלק האחרון של הכנס התקיים פאנל בהשתתפות לקוחות והנהלת נמל אשדוד. בפאנל השתתפו: סמנכ"ל תפעול איציק כהן, סמנכ"ל לקוחות אלי בר יוסף, ראש מחלקת מכולות יהודה נניקאשוילי, ראש מחלקת שירות לקוחות רם שובל, מ"מ ראש מחלקת חישובים רינה שרוני, ראש ענף מסוף מכולות איתן אבי מור. הלקוחות העלו נושאים שונים של שיפורים בתהליכים משותפים הדורשים טיפול, והביעו שביעות רצון לגבי התקדמות משמעותית שנרשמת בתחום המכולות בעשור האחרון בהיבטי הניהול התפעולי במסופים ביחידות הטוס והתכנון.

צילום: דניאל הר-לב

 

 

 

 

אולי תתעניין ב...

חגיגות פורים: הילדים המתינו, סטטיק ובן-אל איחרו להגיע

אירועי השיא של חג הפורים נערכו היום (שישי) בפארק אשדוד-ים ובהשתתפות אלפי תושבי העיר. מי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

שינוי גודל גופנים