כמה עלה לנו המיתוג מחדש של פרויקט התחבורה רי-ווי?| פרוטוקולים הודלפו למערכת

ועדת ההתקשרויות בראשות ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי, התכנסה ב- 1 ביולי 2019 על מנת לדון אודות מיתוג מחדש של פרויקט התחבורה ״רי-ווי״

לפי הפרוטוקול אשר הודלף למערכת ״אשדוד היום״, ראש העיר הסביר את החשיבות מיתוג בשלב זה של הפרויקט התחבורה וציין, כי השלמת העבודות על רחוב ז׳בוטינסקי תסתיים בעוד שנתיים-שלוש שנים מהיום.

באופן מפתיע, ההצעתו של שי חיון, שהייתה היקרה ביותר מבין השלוש היא זו שזכתה מבין שלוש ההצעות, כאשר איכות ההצעה נקבעה ל-80% והמחיר רק ב-20% הנותרים.

חברת טרילוג׳י הציעה הצעה במחיר: 34,900+ מע״מ.

שי חיון – 45,000 ש״ח +מע״מ.

חברת אי-טים קשרי קהילה הציעה 36,000 ש״ח +מע״מ.

נקודה נוספת היא, כי הצעתו של שי חיון, כפי שהוצעה ונראית בפרוטוקול, לא יושמה אלא במקומה החליטו למתג את הפרוייקט כ- ״אקו moov”.

האם בכך שהפרויקט ימותג מחדש, חשב מי מהנהלת העיר, שכשלון הפרויקט, כפי שהשתקף מדו״ח מבקר המדינה החמור שהוגש ביולי האחרון, כי הדבר יישכח מזיכרון הציבור?

להלן הפרוטוקולים שהודלפו למערכת ״אשדוד היום״:

אולי תתעניין ב...

באיזור הרי-ווי: תאונת דרכים בצומת שד׳ הרצל- ירושלים

תאונה נוספת על שד׳ הרצל – שד׳ ירושלים, הצומת המרכזי שבו התחוללו שינויים משמעותיים כתוצאה …

3 תגובות

  1. רמת דיון של חטיבת ביניים.מיתוג לחיפוי על הכישלון הקולוסאלי ?
    האם יעני מיתוג חדשני בלתי מובן בעליל, ישפר את העיקר?: תחבורה ציבורית נגישה,מהירה,מיידית וזוחה? האם זה חייב עם איכות החיים, אוויר נקי,פחות תאונות? לא ולא ולא !!!
    הכל זרימת חול בעיני התושבים ועל חשבונם..!!
    חלאסרי תפסיק להתייחס אלינו כאל מטומטמים מוחלטים.

  2. רמת דיון של חטיבת ביניים.מיתוג לחיפוי על הכישלון הקולוסאלי ?
    האם יעני מיתוג חדשני בלתי מובן בעליל, ישפר את העיקר?: תחבורה ציבורית נגישה,מהירה,מיידית וזוחה? האם זה חייב עם איכות החיים, אוויר נקי,פחות תאונות? לא ולא ולא !!!
    הכל זרימת חול בעיני התושבים ועל חשבונם..!!
    חלאסרי תפסיק להתייחס אלינו כאל מטומטמים מוחלטים.

  3. זה חוג למלל ובבלת

    זה מיתוג? זה לכל היותר חבורת ליצנים משחקת במילים חסרות פשר.
    בהגדרה מיתוג זה: תהליך מורכב רב שלבי,רב תכליתי לגיבוש עמדות והשקםות ליצירת דימויים ו,/או תדמית רצויה של קבוצות אוכלוסיה לשיפור היחס להתקשרות ולקידום מיזמים משותפים.
    מה שעשו כאן ( ובשביל זה יש משרד הדובר ולא צריך ראש עיר שמבין אולי בקולוניסקופיה) מה שכאן קרה זה בזבוז זמן של חבורת חובבנים המלאים בעצמם ואין להם מושג ירוק ב- Branding . מה שהם עשו זה פלסטלינה לאגו של עצמם ללא כיוון מטרה או יעד .
    בשביל לעצב סלוגן ולוגו צריך את ראש העיר,המנכל והמשנה היושבת שהיא מומחית,?? חבורת הזבל חסרי חוליות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

שינוי גודל גופנים